Friday, December 13, 2013

Semakin Hari Aku Semakin Happy

Salam semua yang ada....

Sabtu je hari bosan aku kat opis ni haa...ngadap pc mcm bz giler2 punye...Sampai xtawu nk search ape lg da.... so pe lg, blog je la aku layan... bace punye bace blog org, trase nk tulis blog sendiri.... ade blog mcm xde blog je... 

So pe yg aku hepi... aku pon xtawu senanye.. tp xde r mcm dulu...mcm2 hal dtg...

1. Orang sekeliling aku sumenye supportive & aku rase sgt positif !!


Haaa dengo macam MLM gitu kaw...kikikiki.... aku ni jenis payah nk kenal org, tp bile aku da tau name je, senang aku nk merapatkan diri...so pe yg aku nk ckp aku ni TAK  FRIENDLY....kikiki.... so aku akan stay ngan kawan2 aku yg aku ade... time sekolah dulu aku sentiase ber5... so xde pe r sgt.. tp yg xbest bile aku masok diploma & degree... ade je yg nk dengki & nk buat aku tension n rase nk terajang je muke dyeowg ni... tp aku maapkan je r semua... yg penting skunk memembe aku yg laen da kire supportive da... haa lagi 1, aku br je mengaktifkan diri ni... aktif mcm mn? jg kesihatan kaw jah !!! setiap petang cr je r aku kat taman merdeka... tengah jog.. so muke2 yang ari bertandang kat situ aku da kenal... lagi 1 lagi 1....aku mengaktifkan diri dalam kelab Gen2... GTOC... G2C... GMC.... maklomlah pakai gen2 xkan nk join kelab Kancil plak ark....
ni time melepak berbual kosong & share pape yg patot

2. Rezeki mencurah-curah.

Bukan kate aku nk belagak nk menunjuk-nunjuk. Tp pe yang aku rase sekarang ni, duit yang aku dapat tiap2 bulan da tolak tu da tolak ni, masih ade baki yang memberangsangkan. bukan 300 400 tp 2 3 kali ganda dari tuh lebihnye. mungkin aku tengah diuji... xpe.... dapatlah aku bagi mak ayah aku lebih siket dari biase... dapat lah aku hidupkan roadtax bapak aku dengan cara x rela....kikiki xde r, mesti la rela...

3. Bakal ade perubahan drastik tahun 2014.

berubah camne? mesti lagi hensem...kikiki....Manager aku ngan aku mmg kamcing walopon die ni bangsa cina. tapi banyak lah jugak die aja aku untuk plan baik2 untuk hidup yang mendatang. org kate 

" kita merancang tuhan yang menentukan"

betol tu tapi pe yangkite kene terapkan dalam hati kite ni USAHA... xde usaha, sume serah pada takdir, da silap da. merancang bukan merancang pe pon, da bunyik mcm merancang nak ade anak je, merancang pe yang patot kite wat taon depan. lead time utk capai satu2 target.  and maybe anak pak ajid n kak nomi ni akan kawin...kikikiki jantan miang!

huih jarang korg tengok lelaki maskulin mcm aku ni membebel kat blog kan... tp apekan daya, ni je r yang aku mampu buat lepas usha2 barang kete, survey kat tenet rumah2 murah area jb ni yang mmg cukoooop murah, tgk movie, tgk race, cara2 & tips2 usha awek, produk yang boleyh panjangkan hmmmmm panjangkan hayat batri kereta.......

*aku minat la ngan preve tp target aku rumah je r sekarang ni..


No comments:

Post a Comment