Friday, December 20, 2013

cool weiyh......

salam semua....

hari ni hari sabtu...nk cuti...rupanya bos aku da cuti dulu....huh...cool je dudok dlm office yg mcm freezer ni...hmm senanye mate da penat ngadap pc yg st besa ni....tp bosan yang melanda xde keje, pe lg yg aku leyh buat...any idea???

da r xde keje, bukak blog.....pon xtawu nk tulis ape...any idea???

bancoh kopi da 2x...makan x r...gilew kaw...gemok r aku ni....mmg r aku tgh kurus n patot naekkan berat badan, tp xnk r....kiikiki so pe cr nk ilangkn bosan selain makan.... any idea????

kekadang terpikir pasal relationship tp mesti nk becakar ngan dye....kekadang best tetapi kekadang rs letih jugak....so bguraw...kekadang gurau xkene mase,,,becakar balik....mcm mn....any idea???

letihkan tgk aku ngobrol ntah hape2...da yg g bace tu knape??? any idea???

da r baek aku g kaco org...mmg feberet aku...standby uoolllssss i like sume gamba uoollsss kat facebook insta sume r...kikikiki da ade idea.....

cau cincaw !!!!!

No comments:

Post a Comment