Friday, February 28, 2014

Bertunang -- Tunang -- Pertunangan --





Alhamdulillah....syukur...

15/2/2014 tarikh keramat aku sebabnye, tu lah hari aku bertunang... dulu cakap xnak tunang2 ni....tp terasa mcm kosong je relationship yg dah terjalin ni...rare gile ayat....mane x nye 7 taon dah... jumpe time diploma... Poyo !!!!

ni nak story siket mcm mn aku leyh tejebak nk betunang ni.... panas hati weiyh tgk memembe keliling, kekaseh gelap, ex ex, sume da btunang, ade yg da kawen, & da nak dpt baby da pon... so hati ni membuak2 lah nak go to next step... haa nampak skiping aku kejap....

Sebenanye xdepon plan2 ngan miss Isya tu yang kitorng ni nak bertunang.... start mase 17/1/2014... mase tu aku dok jumpe mak aku kat dlm bilik dye.... menyatakan hasrat yang terpendam... then mak aku on... malam tu jugak aku msg Miss Isya ckp perkara yang same... haa amik kelam kabut memaseng wat ape yg patot.. 18/1/2014 befday dye so tu r kejutan yang aku sempat buat utk dye...


hui buat preparation tp aku gelabah lebeyh...tunang je kot...bhahahaha....mg kompom memembe gelak sakan tgk aku.... so da deal ngan family, dyeorg nak ade kan hantaran... maka teradilah hantaran merah hijau....

Tapi, ade syoknye ini kali punye suprise aku bg kat dye... aku sent 1 email kasik Adibah Noor minx dye call kan Miss Isya utk wish kan hari pertunangan tu.. Dalam segment Terkejut Tak di Suria FM..... kau maen suka Miss Isya time tu... aku pon hepi... tp kelakarnye, nah family aku & family dye pon denga radio time tu.... kikiki malu kau jah..... tp xpe asal dye hepi sudah... ni aku ade rakam ---->>




wokeyhlah....malas nk banyak ckp...nk cr duet kawen je ni.... sesape ade job lelebeyh bagitau lah yerk...haaa?? bile langsungnye?? kahkah...xkan nye aku bagitau... tunggu je r kad sampai ye dak??

terlalu blink blink....sori...hehehe

7 comments: